Optimizare pentru motoarele de căutare

SEO

Căutări organice in SERP

Site-ul tău are nevoie de marketing online, precum SEO (Optimizare pentru motoarele de căutare) chiar de la început, optimizare relevantă pentru căutările organice din SERP. Pe parcurs poți investi mai mult și poți folosi SEM (Search Engine Marketing), căutări plătite în motoarele de căutare.

SEO

Optimizează-ți siteul

Optimizarea pentru motoarele de căutare se referă la rezultate precum pagini web, listări sau conținut video afișat în principalele motoare precum Google, Bing sau Yahoo. Rezultatele căutării sunt afișate într-o anumită ordine, în funcție de cuvintele cheie asociate și de algoritmii de căutare. Acest proces de optimizare nu presupune plăți către Google, Bing, Yahoo.

Fiecare motor de căutare are proprii săi roboți, astfel că fiecare folosește propriul algoritm pentru afișarea rezultatelor căutării și stabilirea ordinii lor. Mai mult, există roboți dedicați căutărilor de pe desktop și alții pentru mobil. De exemplu, AdSense și AdsBot verifică și calitatea căutărilor, în timp ce Mobile Apps Android verifică listările pe Android OS, ce rulează pe mobil.

De asemenea există Googlebot pentru desktop și Googlebot pentru mobil, Googlebot pentru video, unul pentru imagini (Googlebot-Image) și unul pentru știri (Googlebot-News).

Folosind consola de căutare Google, putem identifica frecvența cu care Googlebot îți vizitează situl.

Cum îți putem optimiza organic situl?

Aplicând propria strategie SEO pentru a obține cele mai bune rezultate, identificăm opțiuni pentru listarea cât mai sus in SERP (Paginile căutării).

Mic Ghid SEO

Reguli pe care le urmăm

Reguli SEO de care ținem cont atunci când optimizăm siturile clienților:

  • pagini web care se încarcă rapid
  • scalare pentru mobil
  • navigare ușoară și utilizarea butoanelor CTA
  • un set de beneficii clare pentru utilizatorul final

Mic Ghid SEO

Reguli pe care le urmăm

Pentru optimizarea SEO urmăm câteva reguli clare:

  • Verificarea conținutului sitului folosind aplicații specifice pentru SEO. Fiecare pagină este analizată.
  • Rescrierea conținutului sitului conform regulilor SEO, cu titluri, descrieri meta, paragrafe și atribute pentru imagini.
  • Cuvintele cheie vor fi alese împreună cu clientul, cu specificul nișei alese, ținând cont de competiția existentă pe nișa respectivă pentru a putea estima o anumită poziționare în Google, Bing sau Yahoo.
  • URL-uri optimizate – în limbaj Layman, adresa web a paginii trebuie să descrie cu acuratețe pagina folosind cuvinte cheie, care pot fi ușor citite de motoarele de căutare cât și de utilizatori. Acest lucru este valabil pentru fiecare pagină a sitului.
  • De asemenea există o limită a numărului de cuvinte utilizat pe fiecare pagină, număr ce variază în funcție de nișă și de cuvintele cheie alese.
  • Atenție la densitatea cuvintelor cheie, adică la frecvența utilizării lor într-un text.
  • Utilizarea sinonimelor pentru un anumit cuvânt cheie, în special al cuvântului cheie principal, pentru simplul motiv că roboților nu le plac paginile prea încărcate cu același cuvânt.
  • Personalizarea tag-urilor din header
  • Utilizarea link-urilor cu autoritate
  • Optimizarea tuturor paginilor pentru o încărcare rapidă
  • Link-uri interne bune
  • Integrarea canalelor de social media (Facebook, Twitter, Instagram)
  • Utilizarea relevanței și a SILO-urilor
  • Prevenirea canibalizării cuvintelor cheie
  • Plasarea butoanelor CTA in locuri potrivite pentru o bună conversie

Măsuri SEO în afara sitului:

  • Adăugarea afacerii tale pe rețele sociale precum Facebook, Twitter, Instagram
  • Adăugarea companiei pe Google My Business
  • Inscrierea sitului in directoare online relevante
  • Suport pentru YouTube/Vimeo
  • Creșterea traficului prin publicarea de materiale pe rețelele de socializare (Facebook, Twitter, Instagram, YouTube)
  • Link-uri de calitate (inbound links)
  • Recunoașterea oferită de situri precum Reddit, Stumbleupon, Digg